Kampanie reklamowe dla firm motoryzacyjnych
Na rynku istnieje wiele firm motoryzacyjnych. Skuteczna kampania reklamowa to droga do sukcesu. Zapoznaj się z naszą ofertą i skorzystaj z naszych usług. Zależy nam na zadowoleniu klientów – działamy w wielu obszarach, stosujemy innowacyjne rozwiązania. Śledzimy trendy i nowinki rynkowe. Nieustannie rozwijamy ofertę usług oraz podnosimy jakość dostarczanych rozwiązań. Dołącz do grona zadowolonych klientów!
Posiadamy dostęp do 95% powierzchni reklamowej Internetu, dlatego dotarcie do internautów o określonych cechach socjodemograficznych, za pomocą precyzyjnych narzędzi jest możliwe. Jeśli chcesz dotrzeć do użytkowników, którzy interesują się motoryzacja lub są zainteresowani kupnem auta to skorzystaj z naszych usług. Największe znaczenie mają trzy podstawowe źródła wiedzy o użytkowniku – 1st party data, 2nd party data oraz 3rd party data. Dzięki tym źródłom danych szybko i skutecznie możemy dotrzeć do potencjalnych klientów.
1st party data
Reklamodawca we własnym zakresie zbiera dane o użytkownikach. Dzieje się to za pośrednictwem strony internetowej, CRM, subskrypcji, firmowego call center lub przeprowadzonych badań kwestionariuszowych. Zebrane dane dostarczają nam informacji o imieniu, nazwisku, miejscu zamieszkania, adresie, e-mailu, numerze telefonu, informacji o przeglądanych stronach i zakupie.
2nd party data
To dane zgromadzone podczas przeprowadzania kampanii reklamowej lub pochodzące od innego podmiotu. Dane te przekazywane są pomiędzy firmami na ustalonych zasadach. Nie są traktowane jako towar sprzedaży.
3rd party data
Informacje o użytkownikach zbierane są od anonimowych osób, które na podstawie ankiet zamieściły informacje o demografii, zainteresowaniach czy tendencji zakupowych. Dane pochodzą od zewnętrznych podmiotów – osób trzecich.
Nasza firma oferuje szeroki wachlarz usług reklamowych. W oparciu o automatyczny system zakupu mediów, w czasie rzeczywistym, w modelu Real Time Digital Marketing prowadzimy kampanie reklamowe online. Nasz cel to dotarcie z właściwym przekazem do odpowiedniej grupy użytkowników poprzez każdy kanał i urządzenie.