Programmatic buying

Programmatic buying

Programmatic buying – szybka personalizacja reklamy i skuteczne pozyskiwane klientów

Rynek marketingowy, internetowy XXI wieku jest silnie przesycony różnorodnymi e-reklamami. Reklamy te nie zawsze okazują się skuteczne. Co zatem zrobić, aby było inaczej? Obecnie ogromną siłę posiada reklama, która jest spersonalizowana, skierowana do konkretnego odbiorcy. Odbiorca reklamy zdecydowanie woli otrzymywać i zapoznawać się z informacjami, które spełniają jego oczekiwania i wymogi. Stosując model programmatic buying, skutecznie trafiamy do sprecyzowanego grona odbiorców, dopasowując treści do danych osób.

Programmatic buying to szybki sposób na dotarcie określonej reklamy do danej grupy odbiorców w Internecie. Zakup powierzchni odbywa się automatycznie przez platformę, która chce wykupić daną powierzchnię reklamową, a komunikat reklamowy jest personalizowany w zależności od cech, zachowań użytkownika. Kampania ta już w kilkadziesiąt sekund potrafi ocenić czy użytkownik będący na Twojej stronie internetowej, jest zainteresowany produktem. Jeżeli jest, zostaje wyświetlana mu reklama. Kampania pozwala na precyzyjne targetowanie, dotarcie do wskazanej grupy osób w odpowiednim czasie oraz na personalizację komunikatu reklamowego, co zwiększa efektywność działań. Docieramy do konkretnych odbiorców, konsumentów w sieci i osiągamy lepsze wyniki kampanii. Programmatic buying to więcej niż e-reklama, to gwarancja sukcesu. Wybierając tę technologię marketingową, docieramy do szerszego grona osób.

Oferta naszej firma jest bardzo bogata i urozmaicona. Działamy w wielu obszarach. Prowadzimy kampanie reklamowe w czasie rzeczywistym oraz dbamy o to, aby przekaz reklamowy był jak najbardziej efektywny. Nasza kadra składa się z doświadczonych specjalistów, którzy swoją pracę wykonują na najwyższym poziomie. Współpraca z Nami nastawiona jest na realizację założonych celów.

Wybierz Runprime Media – sukces Twojej firmy gwarantowany!